Tuesday, October 2

Cau mam,

Vakar ierados Skopje un pa taisno no autoostas kopa ar otru latviesu meiteni devos uz valodas nodarbibu. Vismaz pagaidam mums ir shausmiigi viegli, kursa vel ir tikai viens vacu brivpratigais un vinjam iet daudz grutak.
Dzivoklis man Skopje joprojam nav atrasts. Nikola sola, ka varbut shonedelj bus jadodas kadus skatities. Pagaidam dzivoju kopa ar latvieshu meiteni, jo vinjas dzivoklja biedrs francuzis ir devies ciemos pie draudzenes uz Sloveniju. Lidz nakamajai nedeljai dzivoklim vajadzetu but un ari manai dzivoklja biedrenei vajadzetu ierasties.
Shausmigi gribas beidzot dabut savu istabu, kur izkramet visas somas, man riebjas dzivot uz somam. Shonedelja tada pabrivaka izskatas, mans boss ir pie radiem Melnkalnee lidz pirmdienai un koleegje taisas shodien braukt uz majam uz Sloveniju kartot kaut kadu eksamenu. Laikam bus japaklist tepat pa Makedoniju :)
Sheit ir ljoti silts, pat naktii +19. Iista vasara. Forshi, ka jums tur ari silts un Madei shitadi visadi jaunumi. Pasaki vinjai, ka man vinjas ljoti pietrukst un es par vinju ik pa reizei iedomajos, kad redzu uz ielas smukos balkanu klaidoniishus.
Tu man ari pietruc. Buchas,
Dace

No comments: