Monday, February 8

Brīži, kad pat traukus patīk mazgāt

Šodien biju uz pirmo gruzīnu valodas nodarbību Latviešu biedrībā. Konstatēju, ka nezin' pa kuru laiku un kā esmu kļuvusu diezgan advancēta... Laikam tiešām var neiespringt, un tā valoda pati ar laiku atnāks. Bet perfektai fonētikai uzreiz ir jāatmet ar roku.
Meklējot otru (vispār jau trešo Tbilisi) Lieni draugos, atradu Agati. Sāku lasīt Agates blogu par EVS Gruzijā un no Agates bloga pārlīdu vēl pirmās (vai otrās) Lienes blogā. Tad vēl izlasīju Sintijas e-pasta "blogu" no Kirgizstānas un, labojot linkus sava bloga lapā, lai pievienotu Agati un Lieni (vēlākai palasīšanai), caur Māra blogu izgāju uz Sintijas blogu no Gruzijas laikiem, haha... Sanāk varenjautra tā tīmekļa ložņāšana! Un tā es kaut kā iedvesmojos uzrakstīt kaut ko latviski. Es jau zinu, kurš par to dusmosies.
(Hoi en hoe gaat het, David?)
Vispār man vajadzētu beidzot ķerties klāt kursadarba rakstīšanai - par Krievijas ārlietu ministrijas retoriku, kāpēc Kosovas albāņiem nepienākas neatkarība, bet abhāziem un dienvidosetāņiem - pienākas. Esmu salasījusies tik daudz Lavrova un viņa palīgu runu, ka jau pa ausīm lien ārā (bail uz ielas rādīties gandrīz, ja nu gruzīni redz!). Nē, nu skaidrs, ka pie visa ir vainīgs Mišiko! Viņš tagad izskatās tiešām traks. Nu kur viņš tādu stilistu rāvis, kas viņam liek runas teikt zaļās slēpošanas biksēs un sarkanbaltsarkanos strīpotos džemperos! Un Mišiko tagad nevienu runu nesaka, ja aizmugurē nav kartes un pašam rokās rādāmkoks. Viņam taču par ģeogrāfijas skolotāju vajadzēja kļūt! Pat Comedy Show pirms dažām dienām šito triku ar karti parodēja. Vismaz ir par ko pasmieties, ja nu gluži nav ko ēst. Opozīcija diemžēl arī vairāk smieklus nekā ēdienu piedāvā. Smiekli tomēr par velti un C vitamīns kā nekā.
Labi, neaizraušos - man par politiku jāraksta Word dokumentā ar 12 fontu, 1.5 speisingu un angļu valodā, nevis šeit Html un latviski. Bet sākumā nomazgāšu traukus un uztaisīšu kafiju.
Un tā man tās dienas paiet, jau mēnesi kavēju ar to kursa darbu. Pārbaudu zviedru pacietību, bet tā izskatās ir dzelžaina un neizsmeļama. Uz maniem kauna pilnajiem retajiem e-pastiem viņi atbild ar "have a great time in Georgia!"
P.S. Tbilisi arī kopš aizvakara ir iestājusies ziema! Būs jāmēģina ielikt kāda bilde no mana jaunā advancētā telefona... kaut gan šajā jomā man īsti nesanāk ar blogeri sadraudzēties.

2 comments:

Sintija Šmite said...

ha, ha - kaada tiimekloshannas :))
Un kursh maaca gruziinu valodu latvieshu biedriibaa? Vai Regiina?

dace said...

Nino. Viņa nav gadījumā Regīnas meita?