Tuesday, September 25

Tung!


Sveiciens no Pristinas! Paguleju tiri labi patiesiba. Mamma aizveda uz lidostu, no rita nedaudz vairak ka 0.5 stunda var no Salaspils uz Rigas lidostu aizbraukt. Gribeju, lai mamma nak lidz, jo man bija aizdomas, ka mana bagazha kopa ir ap 30 kg 20 kilo vietaa. Es gan nezinu, ko butu devusi vinai atpakal, ja man liktu maksat... jo viss it ka bija vajadzigs un smagaakas lietas ir suveniri organizacijai, ko sapirkos par projekta naudu. Ja atstaatu suvenirus, butu jaskiras no visam drebem un apaviem :p man ir stulbs koferis, kas tuksh sver ap 10 kg laikam...
viss tomer atrisinajas loti labi. pirmkart, mammai neizdevas aizslegt masinu. vinai bija bail to atstat laukuma un tad es vinjai pa mobilo teici braukt majas. ta nu izpalika ari asaraina atvadisanas. Domaju, ja liks maksat, maksasu ari. Slinkums bija pakoties lidosta. Pagajusa vakara biju izmeginajusi online check-in airbalticam, bet, lai ari rakstija ka no 1. septembra bus iespejama registresanas vairakiem lidojumiem, man izdevas registreties tikai pirmajai kaajai uz Viini. Bet ta ka esmu tomer registrejusies, es gudrite nestavu garaja rinda, bet eju pie bagazhas dropa. Paprasiju meitenei, vai nevar tomer, ka somas iet pa taisno uz Prishtinu. Beigas vinjam mani iechekoja abiem lidojumiem un somas tika aizsutitas uz Prishtinu. Dieviga meitene!
Nedaudz apskatiju Viini - sanaca gan tikai redzet Stadspark un Domu, jo ar smagajam somam nebija nekada prieka vazaties. ka ar ietureju briniskigas brokastis Stadsparkaa.
Lidojums uz Prishtinu beidzot izskatijas ta, ka to iedomajos pirmaja reize - kadu tresho dalju sastadija danju kontingents smukas tumshzaljas kamoflazhas formas. Tad bija dazhi no holandieshu KFOR. Parejie bija visadi citadi internacionali, kas tur strada. Tiesham maz albanju. Sakuma likas, ka vispar nav, bet saku sazimet dazhus pazistamus feisus.
Kljuvu par Austrian fani. Tiesham forsha lidmashina, radija sleptas kameras filminjas. Ari bez skanjas bija recigi. Man ipashi patika tuvredzigais tizlais policists, kas skreja staba, dzidamies pec zaglja. Un vel apsargs, kas veikala pircejus apgrabstija un dziedaja serenades. Silts ediens, pasta ar kaut kadu balto merci un puraviem. Baigi garshigi. Tad vel rada ik pa laikam, kur gaisa atrodamies, cik augstu, cik talu vel jalido, kada ara temperatura. Nu nebija jau ipashi precizi, ipashi, kad jau bijam piezemejushies, radija, ka esam 500 ft augstuma. Un man reali patik Austrian stjuarshu uniformas :)



Hello from Prishtina! When I am abroad, I have a strange wish to write in Latvian. The flight was fine, I had almost 10 kg extra check-in luggage, but the girl was in a good mood. So I did not have to pay anything extra. I also had 2 pieces of hand luggage, but nobody cared.
I saw a bit of Vienna, but was not much fun carrying laptop bag and another heavy backpack around.
The flight to Prishtina finally fulfilled my hopes to see lots of soldiers and internationals. This time they were mostly Danes. And Austrian is good - they serve warm food and have TVs :)
Must run now

No comments: